| Title | Type | Name of student |
|---|---|---|
| Měření vzdáleností pomocí vícesnímkové fotogrammetrie (Distance Measurement using Multi-frame Photogrammetry) | Bachelors | Bc. Patrik Ječmínek |
| Globální osvětlení pomocí API Vulkan (Global Illumination in Vulkan API) | Masters | Bc. Jiří Večerík |
| Osvětlení pomocí polygonálních světelných zdrojů v reálném čase (Real-Time Polygonal-Light Shading) | Masters | Ing. Nikola Cudráková |
| Rekonstrukce zjednodušeného modelu místností v rozšířené realitě (Reconstructing a Simplified Room Model in Augmented Reality) | Masters | Bc. Vojtěch Volný |
| Vykreslování realistické atmosféry (Realistic Atmosphere Rendering) | Masters | Ing. Matěj Eliáš |
| Title | Type | Name of student |
|---|---|---|
| Absolvování individuální odborné praxe (Individual Professional Practice in the Company) | Bachelors | Bc. Jan Šrámek |
| Lokalizace klíčových bodů pomocí neuronových sítí (Keypoint Detection with Neural Networks) | Bachelors | Bc. Daniel Slavík |
| Měkké stíny pomocí API Vulkan v reálném čase (Real-Time Soft Shadows in Vulkan API) | Masters | Ing. Martin Kubanda |
| Podpovrchový rozptyl světla v průsvitných materiálech (Subsurface Scattering in Translucent Materials) | Masters | Bc. Bořek Tuleja |
| Title | Type | Name of student |
|---|---|---|
| Absolvování individuální odborné praxe (Individual Professional Practice in the Company) | Bachelors | Ing. Marek Sokalski |
| Fyzika v počítačových hrách (Video Game Physics) | Bachelors | Bc. Adam Havránek |
| Modelování obousměrných distribučních funkcí odrazivosti pomocí neuronových sítí (Modelling Bidirectional Reflectance Distribution Functions Using Neural Networks) | Masters | Bc. Jiří Depčinský |
| Segmentace volumetrických dat pomocí neuronových sítí (Volumetric Data Segmentation Using Neural Networks) | Masters | Bc. Tadeáš Popov |
| Title | Type | Name of student |
|---|---|---|
| Absolvování individuální odborné praxe (Individual Professional Practice in the Company) | Bachelors | Bc. Lukáš Bukovčan |
| Orientace v neznámém prostředí pomocí rozšířené reality (Orientation in an Unknown Environment Using Augmented Reality) | Bachelors | Ing. Martin Kubanda |
| Stíny pomocí metody sledování paprsků v reálném čase (Ray Traced Shadows in Real Time) | Masters | Bc. Jakub Kolařík |
| Uživatelská rozhraní v rozšířené realitě (User Interfaces in Augmented Reality ) | Masters | Bc. Tomáš Chovančík |
| Title | Type | Name of student |
|---|---|---|
| Absolvování individuální odborné praxe (Individual Professional Practice in the Company) | Bachelors | Bc. Michal Chylík |
| Absolvování individuální odborné praxe (Individual Professional Practice in the Company) | Bachelors | Jan Hromádka |
| Vizualizace ray tracingu (Visualization of Ray Tracing) | Bachelors | Bc. Tadeáš Popov |
| Interaktivní prohlížeč BRDF funkcí (Interactive Visualization of BRDF Functions) | Masters | Ing. Richard Zvonek |
| Title | Type | Name of student |
|---|---|---|
| Detekce a deskripce příznaků pomocí hlubokého učení (Feature Description and Detection with Deep Learning) | Masters | Ing. Vojtěch Ihn |
| Detekce obalových kvádrů kolem objektů v obraze (Bounding Box Detection in Images) | Masters | Bc. Lukáš Mrvečka |
| Detekce reálných objektů podle syntetických předloh (Object Detection Based on Synthetic Images) | Masters | Bc. Jan Křístek |
| Kolaborativní rozšířená realita pomocí metod mapování prostoru (Collaborative Augmented Reality Based on Spatial Mapping Methods) | Masters | Bc. Lukáš Machala |
| Redukce stínů v obrazech (Shadow Removal in Images) | Masters | Ing. Marcel Koniar |
| Title | Type | Name of student |
|---|---|---|
| Absolvování individuální odborné praxe (Individual Professional Practice in the Company) | Bachelors | Bc. Pavol Majchrák |
| Absolvování individuální odborné praxe (Individual Professional Practice in the Company) | Bachelors | Bc. Pavla Polová |
| Title | Type | Name of student |
|---|---|---|
| Model vozidla a jeho pohyb ve virtuálním prostředí (Model of Vehicle and Its Movement in Virtual Environment) | Masters | Ing. Jan Hájovský |
| Odhad a sledování póz netexturovaných objektů (Pose Estimation and Tracking of Untextured Objects) | Masters | Bc. Aleš Togner |
| Odhad vzájemné polohy objektu a kamery z RGB-D dat (3D Object Pose Estimation from RGB-D Data) | Masters | Bc. Petr Martínek |
| Rychlá fotorealistická vizualizace komplexních modelů (Fast Photorealistic Visualization of Complex Models) | Masters | Bc. Jakub Bílý |
| Sledování pohybu osob ve vymezeném prostoru (Tracking the Movement of Persons Within the Defined Area) | Masters | Ing. Pavel Drábek |
| Title | Type | Name of student |
|---|---|---|
| Absolvování individuální odborné praxe (Individual Professional Practice in the Company) | Bachelors | Ing. Radek Čep |
| Vizualizace interiérů budov (Architectural Interior Visualization) | Masters | Ing. Filip Moták |
| Title | Type | Name of student |
|---|---|---|
| Absolvování individuální odborné praxe (Individual Professional Practice in the Company) | Bachelors | Bc. Adam Svoboda |
| Absolvování individuální odborné praxe (Individual Professional Practice in the Company) | Bachelors | Bc. Alena Škorníková |
| Měření vzdáleností mezi obrazy (Chamfer Matching) | Masters | Ing. Miroslav Ježík |
| Modelování rozptylových vlastností participujících medií a průsvitných materiálů (Modeling of the Scattering Properties of Participating Media and Translucent Materials) | Masters | Bc. Filip Holčák |
| SOMA v CUDA (SOMA in CUDA) | Masters | Ing. Petr Boháč |
| Title | Type | Name of student |
|---|---|---|
| Zobrazování vlasů a srsti metodou sledování paprsků (Ray Tracing Hair and Fur) | Masters | Ing. Roman Mátl |
| Title | Type | Name of student |
|---|---|---|
| Dynamická triangulace Bézierových plátů pomocí NVIDIA SceniX (Dynamic Tessellation of Bezier Patches Using NVIDIA SceniX) | Bachelors | Bc. Filip Holčák |
| Globální metody trasování paprsků pro syntézu obrazu (Global Illumination Methods for Image Synthesis) | Bachelors | Miroslav Lisoň |
| Porovnaní vybraných vývojových platforem z hlediska výkonu v grafických aplikacích (Comparison of Selected Development Platforms in Terms of their Performance in Graphical Applications) | Bachelors | Tomáš Botor |
| Syntéza textur (Texture Synthesis) | Bachelors | Bc. Václav Smutný |
| Rekonstrukce 3D scény ze série snímků (Multi-View Stereo Reconstruction from Image Sequence) | Masters | Ing. Martin Kusyn |
| Spektrální trasování (Spectral Ray Tracing) | Masters | Bc. Jan Šurík |
| Zastínění okolím (Ambient Occlusion) | Masters | Bc. Martin Kohoutek |
| Title | Type | Name of student |
|---|---|---|
| Návrh a implementace pokročilých stínovacích programů (Advanced Shader Design) | Bachelors | Bc. Ondřej Soukup |
| Vývoj subsystémů herního enginu pro RTS (Development of Game Engine Subsystems for RTS) | Bachelors | Bc. Martin Dorazil |
| Vývoj subsystémů herního enginu pro RTS (Development of Game Engine Subsystems for RTS) | Bachelors | Pavel Balcárek |
| Zobrazování transparentních materiálů pomocí OpenGL (Correct Rendering of Semi-transparent Materials in OpenGL) | Bachelors | Bc. Michal Čičkán |
| Simulace osvětlení okolí vozidla pomocí světlometů v reálném čase (Simulation of Automotive Headlamps Light Output in Real Time) | Masters | Bc. Jan Křístek |
| Struktury pro členění prostorových dat (Space Partitioning Data Structures) | Masters | Bc. Roman Makudera |
| Vizualizace volumetrických dat (Visualization of Volumetric Data) | Masters | Ing. Vojtěch Uher, Ph.D. |
| Title | Type | Name of student |
|---|---|---|
| Interaktivní ray tracing pomocí NVIDIA OptiX (Interactive Ray Tracing Using the NVIDIA OptiX Ray Tracing Engine) | Bachelors | Miroslav Lisoň |
| Systém pro efektivní správu softwarových projektů (Software Project Manager) | Bachelors | Ing. Adam Ondrejka |
| Technologie XNA (The XNA Framework) | Bachelors | Bc. Stanislav Velký |
| Vývoj subsystémů herního enginu pro FPS (Development of Game Engine Subsystems for FPS) | Bachelors | Bc. Martin Kohoutek |
| Vývoj subsystémů herního enginu pro FPS (Development of Game Engine Subsystems for FPS) | Bachelors | Bc. Jan Šurík |
| Triangulace ořezaných NURBS ploch (Tessellation of Trimmed NURBS Surfaces) | Masters | Bc. Ondřej Staňkovič |
| Title | Type | Name of student |
|---|---|---|
| Absolvování individuální odborné praxe (Individual Professional Practice in the Company) | Bachelors | Bc. Michal Rečka |
| Absolvování individuální odborné praxe (Individual Professional Practice in the Company) | Bachelors | Bc. Tomáš Přistal |
| Absolvování individuální odborné praxe (Individual Professional Practice in the Company) | Bachelors | Bc. Michal Polcer |
| Raytracing pomocí technologie CUDA (Raytracing with CUDA Technology) | Bachelors | Bc. Jan Křístek |
| Title | Type | Name of student |
|---|---|---|
| Vizualizátor komplexních modelů tvořených pomocí NURBS (Visualization of Complex Models Represented by NURBS) | Bachelors | Bc. Tomáš Popek |
| Stabilizace obrazu (Digital Image Stabilization) | Masters | Ing. Štěpán Sojka |
| Title | Type | Name of student |
|---|---|---|
| Digitalizace grafu charakteristiky oceli (Recognition of steel characteristic graph) | Masters | Bc. Vítězslav Sliž |