2021/2022

NázevTypJméno studenta
Optimalizace webové stránky střední školy pro vyhledávače
(The Search Engine Optimization of the High School Website)
DiplomováBc. Adéla Máchová
Vliv PPC kampaní na výkonnost e-shopu s produkty pro zdravý životní styl
(Impact of PPC Campaigns on Prosperity of E-shop with Products for Healthy Lifestyle)
DiplomováBc. Marek Tomíček

2020/2021

NázevTypJméno studenta
Analýza vlivu online reklamních nástrojů na výkonnost e-shopu s bytovým textilem
(Analysis of Online Advertising Tools Influence on the Performance of E-shop with Home Textiles )
DiplomováBc. Daniel Šadibol
Návrh marketingové strategie pro mikrotransakce v herním průmyslu
(Marketing Strategy Proposal of Microtransactions in the Gaming Industry)
DiplomováIng. Tomáš Janoušek

2019/2020

NázevTypJméno studenta
Návrh marketingové komunikace na sociálních sítích pro výrobce doplňků stravy
(Marketing Communication Design on Social Networks for Producer of Food Supplements)
BakalářskáBc. Adéla Máchová
Optimalizace specializovaného internetového obchodu se sportovním vybavením pro vyhledávače
(Search Engine Optimization of Specialized Sports Equipment E-shop)
BakalářskáBc. Kryštof Novák
Vliv sociálních sítí na výkonnost e-shopu s produkty pro zdravý životní styl
(Impact of Social Media on Prosperity of E-shop with Products for Healthy Lifestyle)
BakalářskáBc. Marek Tomíček
Analýza návštěvnosti internetového obchodu s oblečením
(Website Traffic Analytics of E-shop with Clothing)
DiplomováBc. Nikolas Pekárek
Analýza vlivu marketingové kampaně neziskové organizace na nákupní chování spotřebitelů
(Analysis of Influence of Non-profit Marketing Campaigns on Consumers´ Purchase Behaviour)
DiplomováBc. Lenka Folwarczná
Návrh strategie email marketingu pro e-shop s módními doplňky
(Email Marketing Strategy Design for E-shop with Fashion Accessories)
DiplomováBc. Zuzana Plesníková
Návrh strategie marketingové komunikace tanečního klubu na sociálních sítích
(Marketing Communication Strategy Design of Dance Studio on Social Networks)
DiplomováBc. Sara Lamprechtová
Typologie uživatelů platformy Twitch.tv
(Users Typology of Twitch.tv Platform)
DiplomováBc. Daniel Tomek
Typologie zákazníků na trhu s běžeckou obuví
(Customers Typology in the Running Shoes Market)
DiplomováBc. Tereza Konečná

2018/2019

NázevTypJméno studenta
Analýza nákupního chování na trhu online nákupu potravin
(Shopping Behaviour Analysis in the Market of Online Food Purchases)
BakalářskáBc. Martina Čvandová
Analýza návštěvnosti e-shopu s bytovým textilem
(Website Traffic Analytics of Soft Furnishings E-shop)
BakalářskáBc. Daniel Šadibol
Analýza spotřebitelského chování na trhu hudebních akcí
(Consumer Behaviour Analysis on the Music Events Market)
BakalářskáBc. Gabriela Ottopalová
Analýza spotřebitelského chování uživatelů na trhu PC a konzolových her s mikrotransakcemi
(Consumer Behaviour Analysis on the PC and Console Games Market with Microtransactions)
BakalářskáIng. Tomáš Janoušek
Analýza vlivu influencerů na spotřebitelské chování
(Analysis of Influencers´ Impact on Consumer Behaviour)
BakalářskáBc. Veronika Filipová
Návrh interní marketingové komunikace pro dodavatele stavebních firem
(Internal Marketing Communication Design for Contractors of Construction Companies)
BakalářskáIng. Michaela Illéš
Analýza chování spotřebitelů na trhu online vzdělávání
(Consumer Behaviour Analysis on the Online Education Market)
DiplomováIng. Tomáš Hruzík
Analýza kritérií spokojenosti se službami mateřských škol
(Satisfaction Criteria Analysis of Nursery Schools Services )
DiplomováBc. Adéla Kotrbová
Analýza spotřebitelského chování hráčů online počítačové hry
(Consumer Behaviour Analysis of Online PC Game Players)
DiplomováBc. Anton Sarbash
Měření spokojenosti zákazníků na trhu kování a doplňkových materiálů
(Customer Satisfaction Measurement of Furniture Fittings and Complementary Materials Market)
DiplomováIng. Markéta Kotásková
Optimalizace PPC kampaní a její vliv na řízení firmy
(PPC Campaigns Optimization and Its Influence on Firm's Management)
DiplomováBc. Lukáš Knoflíček
Senzorická analýza rostlinného dezertu
(Sensory Analysis of the Vegetable Dessert)
DiplomováBc. Kristina Suková
Typologie spotřebitelů na trhu šperků
(Consumers Typology on the Jewellery Market)
DiplomováBc. Jana Petříková

2017/2018

NázevTypJméno studenta
Analýza chování příslušníků virtuální komunity na YouTube
(Behavioural Analysis of the Virtual Community Members on YouTube)
BakalářskáBc. Kateřina Šebestová
Analýza nákupního chování zákazníků prodejny se sportovním oblečením
(Purchasing Behaviour Analysis of Sport Clothes Store)
BakalářskáBc. Tereza Konečná
Návrh marketingové komunikace tanečního klubu na sociální síti
(Designing Marketing Communication of Dance Studio on the Social Network)
BakalářskáBc. Sara Lamprechtová
Uživatelské testování webových stránek města
(User Testing of a City Website)
BakalářskáBc. Lucie Srostlíková
Měření spokojenosti zákazníků s činností příspěvkové organizace
(Customer Satisfaction Measurement with the Funded Organization Activities)
DiplomováBc. Hana Maiwaelderová
Měření spokojenosti zákazníků se službami hotelu
(Customer Satisfaction Measurement with the Hotel Services)
DiplomováBc. Zuzana Calábková
Návrh internetové marketingové komunikace společnosti na trhu alkoholických nápojů
(The Internet Marketing Communication Design of a Company on the Alcohol Drinks Market)
DiplomováIng. Miloš Nalevajka
Návrh marketingové strategie pro nově vznikající službu pro seniory
(Marketing Strategy Design of a New Service for Pensioners)
DiplomováIng. Jan Pískala
Návrh nového produktu pro cestovní kancelář
(Design of New Product for a Travel Agency)
DiplomováIng. Jana Maixnerová
Návrh věrnostního programu pro prodejnu s drogistickým zbožím
(Design of Loyalty Program for a Drugstore )
DiplomováBc. Aneta Paroulková
Optimalizace webové stránky vysoké školy pro vyhledávače
(The Search Engine Optimization of the University Website)
DiplomováBc. Kamila Pavličíková

2016/2017

NázevTypJméno studenta
Analýza konkurence restaurace
(Competitive Analysis of the Restaurant )
BakalářskáIng. Tomáš Hruzík
Analýza nákupního chování zákazníků prodejny s oblečením
(Purchasing Behaviour Analysis of Clothes Outlet Customers )
BakalářskáBc. Adéla Kotrbová
Analýza spotřebitelského chování na trhu s běžeckou obuví
(Consumer Behaviour Analysis in the Running Footwear Market )
BakalářskáBc. Klára Applová
Analýza vnímání značky na energetickém trhu
(Brand Perception Analysis on the Energy Market)
BakalářskáBc. Jana Petříková
Analýza chování příslušníků virtuální komunity na YouTube
(Analysis of the Virtual Community Members Behaviour on YouTube)
DiplomováIng. Vanda Matyščáková
Analýza chování zákazníků při výběru dodavatele redakčního systému
(Customer Behaviour Analysis of CMS Supplier Choice)
DiplomováBc. Petrana Suchá
Analýza postojů firem ke slevovým portálům
(Analysis of Company Approach to the On-line Group Buying Websites)
DiplomováBc. Pavla Kabeláčová
Analýza postojů firem k Social Media Marketingu
(Company Approach Analysis to Social Media Marketing)
DiplomováBc. Teodor Stojanović, DiS.
Analýza spotřebitelského chování uživatelů na trhu online PC her
(Consumer Behaviour Analysis on the Online PC Games Market)
DiplomováBc. Irina Neverova
Faktory ovlivňující chování uživatelů na srovnávačích zboží
(Factors Affecting Shopping Search Engines Users Behaviour)
DiplomováBc. Marek Moravec
Návrh marketingové komunikace pro technické služby
(Marketing Communication Design for Technical Services)
DiplomováBc. Lenka Šodková
Typologie zákazníků slevových portálů
(Customer Typology of Online Group Buying Websites)
DiplomováBc. Jana Malíková

2015/2016

NázevTypJméno studenta
Analýza chování uživatelů oficiální stránky fakulty na sociální síti Facebook
(Analysis of Users Behaviour on the Faculty Official Facebook Page)
BakalářskáIng. Pavla Zahradníčková
Analýza image televizní stanice
(Analysis of TV Channel Image)
BakalářskáBc. Barbora Fišová
Analýza konkurence e-shopu s mobilním příslušenstvím a náhradními díly
(The Competitive Analysis of E-shop with Mobile Accessories and Spare Parts)
BakalářskáIng. Jan Pískala
Analýza marketingové komunikace vinotéky
(Marketing Communication Analysis of the Wine Shop)
BakalářskáSimona Drobníková
Analýza nákupního chování zákazníků na slevových portálech
(Consumer Behaviour Analysis of the Online Group Buying Auctions)
BakalářskáIng. Tereza Zgabajová
Analýza rozhodovacího procesu při výběru vysoké školy
(Analysis of the Decision-Making Process for University Choice)
BakalářskáLucia Blahovcová
Analýza vlivu prostředí prodejny mobilního operátora na nákupní chování
(Analysis of Impact of Mobile Operator Store Environment on the Buying Behaviour)
BakalářskáBc. Pavol Ilko
Analýza vnímání reklam na sociální síti
(Perception Analysis of Advertisements on the Social Network)
BakalářskáBc. Tereza Píšková
Měření spokojenosti zákazníků slevových portálů na britském trhu
(Customer Satisfaction Measurement with Online Group-Buying Auctions on the British Market)
BakalářskáBc. Lucie Redlová
Návrh internetové marketingové komunikace wellness centra
(Internet Marketing Communication Design of the Wellness Centre)
BakalářskáBc. Kamila Pavličíková
Analýza chování spotřebitelů na trhu s kosmetikou
(Analysis of Consumer Behaviour on the Cosmetics Market)
DiplomováIng. Andrea Čeřovská
Analýza nákupního chování zákazníků na trhu dovolených
(Customer Buying Behaviour Analysis on Holiday Market)
DiplomováBc. Karolína Šrámková
Měření spokojenosti zákazníků se sociálním obchodováním v rámci slevových portálů na trhu v Jižní Koreji
(Customer Satisfaction Measurement with Group-Buy Social Commerce and Coupon Sites on the South Korean Market)
DiplomováBc. Monika Hlobeňová
Typologie zákazníků internetových obchodů s oblečením
(Online Shoppers Typology on the Clothes Market)
DiplomováBc. Iveta Hillová
Typologie zákazníků na trhu s medovými produkty
(Customer Typology on the Honey Products Market)
DiplomováBc. Sára Koňaříková

2014/2015

NázevTypJméno studenta
Měření spokojenosti uživatelů s profilem vysoké školy na sociální síti
(User Satisfaction Measurement with University Fan Page on Social Network)
BakalářskáIng. Radek Wünsch
Měření spokojenosti zákazníků slevových portálů
(Customer Satisfaction Measurement with Online Group Buying)
BakalářskáIng. Šimon Závodník
Návrh internetové marketingové komunikace restaurace
(Internet Marketing Communication Design of the Restaurant)
BakalářskáIng. Vanda Matyščáková

2013/2014

NázevTypJméno studenta
Analýza chování uživatelů na sociální síti v oblasti oblékání
(Analysis of User Behaviour on the Social Network with the Clothes)
BakalářskáBc. Iveta Hillová
Analýza internetové marketingové komunikace cestovních kanceláří
(Analysing Internet Marketing Communication of the Travel Agencies)
BakalářskáBc. Karolína Šrámková
Analýza internetové marketingové komunikace slevových portálů
(Analysing Internet Marketing Communication of Online Group Buying Servers)
BakalářskáBc. Eliška Žebráková
Analýza nákupního chování na slevových portálech
(Analysing Consumer Behaviour on the On-line Group Buying Servers)
BakalářskáBc. Sára Koňaříková
Analýza rozhodovacího procesu při výběru práce v zahraničí
(Analysis of Decision Making in the Selection of Foreign Practical Placement)
BakalářskáBc. Tomáš Hovorka
Měření spokojenosti uživatelů se stránkou vysoké školy na sociální síti
(User Satisfaction Measurement with University Fan Page on Social Network)
BakalářskáBc. Tomáš Viatr

2012/2013

NázevTypJméno studenta
Analýza konkurence kavárny
(The Competitive Analysis of Cafeteria)
BakalářskáBc. Veronika Rybáčková
Analýza konkurence na trhu mobilních operátorů
(The Competitive Analysis on the Mobile Operators Market)
BakalářskáBc. Karolína Mulková
Analýza konkurence na trhu rychlého občerstvení
(The Competitive Analysis on the Fast Food Market)
BakalářskáLukáš Beníček
Analýza potenciálu e-aukcí pro veřejné služby na Slovensku
(Market Potential Analysis of E-Auction Application on the Public Services Market in Slovakia )
BakalářskáOndřej Strojek
Měření spokojenosti zákazníků se službami mobilních operátorů
(Customer Satisfaction Measurement with Mobile Operators Services)
BakalářskáBc. Michal Polášek